https://jlindberg.wordpress.com

Frank posar för bloggen.

Posted in Barn by jlindberg on 26 februari, 2011

I brist på annat att dela med mig av så fick Frank posa idag. Han tycker det är rätt kul några sekunder. Jag fick till många bra bilder, men dessa 2 tyckte jag som förälder blev jätte bra:

Ni kan ju gissa vad som händer efter bilden togs. Frank gjorde spår i mattan…. Som tur är så hade vi förberett oss väl och inhandlat den på Ikea, så den kostade lika mycket som en cd skiva som tur var 🙂

Jag letar ett nytt objektiv, har fått igång lite fotointresse nu igen. Det är kul att fota, och när man har barn så har man alltid något att fota. Så jag tittar på en Canon 28mm EF 1,8. Jag behöver lite mer vidvinkel än min nuvarande Canon 50mm 1,8 så den kanske kan vara bra. Nu ska vi äta middag och sen försöka se en film. Antingen blir det Hereafter eller The next three days. Jag återkommer med en recension i morgon. Ha en trevlig kväll!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tina said, on 27 februari, 2011 at 10:37

    Kul med bilder 😀 Han börjar se kry ut nu, hoppas det håller i sig!

    • jlindberg said, on 27 februari, 2011 at 10:54

      Jo han börjar som tur är bli piggare.. Det finns hopp som tur är. Det är en riktigt tuff period för tillfället så vi längtar verkligen efter våren nu…

  2. Frank&Rémy said, on 4 mars, 2011 at 05:14

    Haha, vilken underbar lirare ni har! Det måste bero på namnet


Kommentera

