https://jlindberg.wordpress.com

Ny dag, nya foton

Posted in Foto by jlindberg on 28 februari, 2011

Jag ska vara ärlig och erkänna att jag har inte mycket tid över. På dagarna jobbar jag, när jag kommer hem så är det fullt ös till klockan 20:30 då Juni somnar, tiden efter Juni har somnat har jag oftast lite tid över för då försöker Ulrika att få Frank att somna. Det är då jag hinner pilla lite med foton, kolla på tv serier och göra annat som man hann med före man fick barn. Så för tillfället får ni nöja er med lite nya foton. Idag testade jag att fota lite med nya objektivet igen och jag gillar verkligen hur ljuskänsligt det är. Det får med otroligt mycket ljus som oftast inte syns med ögat. Man kan få till riktigt fina färger och bra djup i bilderna. Nu ska jag inte skriva mer, här får ni lite foton:

Oj vad trötta vi blev efter maten. Juni har äntligen börjat tycka om att mysa. Det finns inget bättre än när hon tar initiativ till att bara ta det lugnt och mysa.. Det är få tillfällen men idag var ett sådant så Ulrika fotade oss när vi låg och tog det lugnt..

Imorgon åker jag till Cirkus och kollar The National! Tanken var att Ulrika och jag skulle gå, men det funkar inte då Frank inte kan ta flaskan än, så jag åker med en kollega som inte fick tag på biljett istället. Tråkigt för Ulrika men kul för Kei! 🙂

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daniel said, on 28 februari, 2011 at 10:05

    Verkligen fina foton. Gillar det svartvita, kanonsnyggt.
    Jag fick inte biljetter till konserten med The N som spelar i Lund ikväll (just i detta nu antagligen =(
    Du får ge en recension från konserten i sthml.

    • jlindberg said, on 28 februari, 2011 at 10:44

      Tack!
      Testar mest, men det blir ju rätt mycket foton på barnen nu för tiden 🙂
      Vad tråkigt! Biljetterna gick väldigt fort i Stockholm, antagligen samma i Lund?

  2. Caroline said, on 28 februari, 2011 at 10:43

    Mysigt foto på er!

  3. Killmamman said, on 28 februari, 2011 at 11:53

    vilka otroligt fina bilder!

    sv: resten av bilderna är mest bonusbarn, berg-och-dalbanor och stränder, inte så intressant alltså

    resten av bilderna är mest bonusbarn, berg-och-dalbanor och stränder, inte så intressant alltså 🙂

    • jlindberg said, on 1 mars, 2011 at 06:22

      Tack! 🙂
      Det är ju stränder, familjebilder och sånt man vill se. Gärna sådant där man missat att man blir fotad och är som fulast 🙂


Kommentera

