https://jlindberg.wordpress.com

Filmkväll – Black Swan

Posted in Film by jlindberg on 6 mars, 2011

Ikväll ska vi kolla på denna film. Jag har väntat rätt länge på den och har faktiskt höga förväntningar efter vad alla som har sett den säger. Den verkar väldigt lovande då Requiem for a dream är en av mina bästa filmer jag har sett. Har ni sett denna än?

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. johan andrén said, on 6 mars, 2011 at 03:56

    har sett den, snälla förvänta dig inte en ny requiem for a dream. men den är helt okay.

    • jlindberg said, on 6 mars, 2011 at 06:31

      Jag förväntar mig något nytt, inte samma film som Requiem…

  2. E said, on 6 mars, 2011 at 05:49

    Jag har nyligt sett den och kan lugnt säga det är en av dom bästa jag sett på ett bra tag!
    Natalie Portman förtjänade verkligen sin oscar 🙂

    • jlindberg said, on 6 mars, 2011 at 06:32

      Kul! Bion börjar klockan 20:00 så då har jag något att se fram emot 🙂

  3. Caroline said, on 6 mars, 2011 at 07:54

    Vi började se den men såg inte klart den, mannen var nog inte så förtjust tror jag 🙂 var den bra?

  4. Tina said, on 6 mars, 2011 at 10:15

    Såg den förra veckan, var inte så stormförtjust medan jag kollade på filmen men såhär i efterhand så har tycket för den verkligen växt.. när man tänker efter vad som egentligen hände liksom 🙂 Vad tyckte ni?


Kommentera

