https://jlindberg.wordpress.com

Några foton från helgen…

Posted in Allmänt, Barn by jlindberg on 7 mars, 2011

Ulrika har 3 systrar, 2 av dom är halvsystrar. Den ena fyllde 12 i helgen så det blev ett väldigt stillsamt party hos oss för henne. Tyvärr fick jag aldrig med dom på bild.. Men detta är Sara, Ulrikas storasyster:

Hon och Frank är riktigt bra polare..

Vi firade med glasstårta, Juni väntade väldigt otåligt:

Den är mycket godare än vad den ser ut på bilden, den är full med daim, Snickers, kolasås och massa annat gott som man inte kan se här.

Som vanligt blev det riktigt stökigt efter partyt så Juni tog och dammsög:

Det var en mycket rolig helg!

Idag så hade jag fixat en present till Juni, hennes favoritfilm för tillfället är Ponyo, så jag hade fixat en Ponyofigur tille henne som hon blev helt överlycklig för och som hon sover med just nu:

Det blev ett kort inlägg idag pga tidsbrist. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla Solsidan, Californication och Desperate Housewives, tack och godnatt! Hoppas att allt är bra med er!

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. turez said, on 7 mars, 2011 at 08:43

    Vadå godare än vad det ser ut på bilden?
    Ser ju supergott ut, även på bilden 🙂

    • Joakim said, on 8 mars, 2011 at 10:16

      Jag rättar mig själv, ”den var MYCKET godare än den ser ut” 🙂

  2. Malin said, on 7 mars, 2011 at 11:16

    Jag tänkte precis säga, den där systern såg lite äldre ut än 12…;)
    Va mysigt ni ser ut o haft det! Hörru, gärna recptet om det är en bra barntårta, eller Nicke vill nog ha det iaf 😉

    • Joakim said, on 8 mars, 2011 at 10:18

      Haha, jo hon är några år äldre än 12 😉
      receptet är enkelt, köp någon god vaniljglass, tex Häagen dazs, blanda i alla sorters godis ni gillar, varva med kolasås och grädde på toppen, sen strör ni över massa roligt strössel i olika färger, voila! 🙂

  3. Malin said, on 7 mars, 2011 at 11:16

    O hur faen byter jag avatar????

    • Joakim said, on 8 mars, 2011 at 01:02

      Skaffa wordpress så är det lätt fixat! 😉

  4. Tina said, on 7 mars, 2011 at 11:42

    Gillar verkligen dina foton, du lyckas alltid förmedla en sådan härlig känsla, tummarna upp för det! 😀 Och fler tummar upp för att ni låter dottern titta på Hayao Miyazakis filmer – dom är verkligen i en klass för sig 🙂

    • Joakim said, on 8 mars, 2011 at 01:03

      Tack! Vad kul! Jag försöker få till det i alla fall, kul att man lyckas ibland 🙂
      Juni älskar dessa filmer, efter ett tag, de behöver smälta in i huvudet för att hon ska vilja se dom igen….

  5. mini said, on 16 mars, 2011 at 05:08

    sötjuni har samma nattstass som nelli, kolla bilden längst ner http://mamamini.blogg.se/2011/march/wednesday.html


Kommentera

