https://jlindberg.wordpress.com

Frank öppnar paket

Posted in Barn by jlindberg on 9 mars, 2011

Idag var en tung dag, Juni och Frank vaknade till och från hela natten, Juni gick upp klockan 04:40 och vi fick gå upp och varva… Jag tog första passet, Ulrika tog andra.. Man blir rätt mosig av att gå upp så tidigt mot sin vilja. Så idag var det total Zombiomode hela dagen, migrän, trött, ingen matlust.. Kul!

Jag åkte till Applebutiken i Västermalmsgallerian och köpte (tröstshoppade) en Airport Express idag. Juni och Ulrika lagade mat när jag kom hem så Frank fick äran att öppna på den. Det blev en ganska rolig bildserie, tyvärr var det mörkt i rummet så bilderna gick inte riktigt att få till, men här kommer de:

Han verkar ha samma elektronikintresse som sin far. Jag brukar visserligen inte tugga på grejerna, men ibland är man sugen 🙂

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline said, on 9 mars, 2011 at 10:24

    Då är jag väl härdad den dagen man får barn kanske 😉 Går upp vid den tiden när jag jobbar, fast det är ju inte frivilligt utan ett ont måste 😉 Hoppas ni får sova ut imorgon! 🙂

    • Joakim said, on 10 mars, 2011 at 03:56

      Det är fine om man får sova innan man går upp, men när man vaknar några gånger under sin djupsömn så blir man rätt sliten efter några månader… Du lär märka det framöver 🙂

      Vi fick sova till 5! wohoo, utan avbrott! 🙂

  2. Josefin said, on 10 mars, 2011 at 09:26

    Haha! Sådan far, sådan son ;D


Kommentera

