https://jlindberg.wordpress.com

Ett paket kommer levererat!

Posted in Prylar by jlindberg on 10 mars, 2011

Jag fortsätter med en bildserie. Idag när jag tömde brevlådan så låg där ett stort brunt kuvert. Spännande! Jag hade mina aningar om det var och hade helt rätt. Väskan till min Macbook Air hade redan anlänt! Under en vecka leverans från Ebay. Det är verkligen bra!

Den var över förväntan! Kostade 270:- inkl frakt vilket måste ses som ett fynd. Det får man inte ens ett plastfodral för idag, denna var helt ny och i skinn, en liknande via apple går på runt tusenlappen… Rekommenderas starkt! Hör av er om ni vill ha länk till säljaren!

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daniel said, on 11 mars, 2011 at 02:55

    Ser riktigt bra ut!
    Du får gärna maila mig en länk till säljaren.

  2. Jenny said, on 11 mars, 2011 at 07:50

    Ja du har ju rätt 🙂 Jag håller med. Det var läckert. Är det hemma hos dig?

    • jlindberg said, on 11 mars, 2011 at 10:38

      Japp det är det 🙂 Hade dock behövt en till…

  3. Oscar said, on 11 mars, 2011 at 09:44

    Snyggt!


Kommentera

