https://jlindberg.wordpress.com

Äntligen är våren här!

Posted in Allmänt by jlindberg on 12 mars, 2011

Solen skiner, snön smälter, det droppar i vattentunnorna runt huset, folk är ute och promenerar, fåglarna kvittrar. Det finns hopp om livet!

Ulrika och Juni är och badar i badhuset, jag och Frank har precis kommit hem från en promenad. Jag kunde ha min vårjacka! Och blev dessutom svettig i den.. Äntligen börjar man känna att den eländiga vintern börjar försvinna. Snart är det sommar! 25 grader värme, grillning och sena kvällar på altanen i solnedgången… Wow! Jag kan knappt vänta!

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline said, on 12 mars, 2011 at 05:59

    Åh det där lät helt underbart! 🙂

    • jlindberg said, on 13 mars, 2011 at 07:24

      Det var det! 🙂 Jag misstänker att ni har det likadant, ni ligger ju oftast före oss när det gäller vår och värme…

  2. Jenny said, on 12 mars, 2011 at 11:12

    Tack så jättemycket! 🙂 Den ligger i Enskede, är en tvåa på 55 kvm. Jag har så dåligt med bilder. Försökte knäppa bilder från pärmen vi fick med oss men de blev så suddiga.

    I see, det var läckert! 🙂

  3. Caroline said, on 13 mars, 2011 at 04:13

    Sv: Haha lost in action var rätt ord. Lovar att uppdatera med lite nya husbilder snart! 🙂

  4. Killmamman said, on 13 mars, 2011 at 06:45

    det känns så sjukt avlägset med sommar, kommer knappt ihåg hur det känns… men förhoppningsvis blir jag påmind ganska snart 🙂


Kommentera

