https://jlindberg.wordpress.com

Vinylskivor

Posted in Musik by jlindberg on 12 mars, 2011

God morgon!

Jag har sålt min vinylspelare för ett tag sedan och har därmed ett gäng skivor jag aldrig kommer att kunna lyssna på. Kolla om ni hittar något ni kan tänkas vilja köpa och hör av er med er email adress:

De flesta är endast spelade någon gång, Coldplay och Daft Punk kan ha lite slitage i fodralet… Det är bättre att de gör nytta hos någon än att de står och dammar i min hylla 🙂

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frank&Rémy said, on 13 mars, 2011 at 03:09

    Har ingen vinylspelare och lyssnar aldrig på vinylskivor, men måste ändå fråga vad daft skivan går loss på. bara en tanke.

  2. Beus said, on 13 mars, 2011 at 08:17

    Jag ställer samma fråga som ovanstående.
    Rammstein är också intressant.

  3. jlindberg said, on 13 mars, 2011 at 08:19

    150:-/st för de känns som ett bra pris… 🙂

  4. Jessica Pernton said, on 4 juni, 2011 at 06:01

    Tja! Jag är grymt intresserad av The XX skivan. Hur mycket ska du ha för den?


Kommentera

