https://jlindberg.wordpress.com

Äntligen börjar snön försvinna.

Posted in Allmänt by jlindberg on 21 mars, 2011

Idag när jag kom hem så blev jag lite fundersam över att jag kunde komma fram till brevlådan. Det var ju några månader sedan man kunde göra det sist. Äntligen börjar snön försvinna! Nu ska det ju bli lite varmare också så då lär det gå undan. Det ska bli otroligt skönt när solen börjar skina, det börjar bli varmare, man slipper det gråa och tråkiga Sverige.

Idag fotade jag familjen till en speciell sak. Vill inte berätta mer än så för tillfället utan ni kommer få se när allt är klart. Det är en rolig grej för mig i alla fall 🙂

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. E said, on 23 mars, 2011 at 01:43

    Riktigt skönt att det blir varmare, fast här uppe i norra sverige ligger mycket av snön kvar….
    Jag har sett tidigare att du gillar Mogwai, tänkte så du har missat så har dom släppt nytt nu: http://open.spotify.com/album/7w4z35rOtFKt9gHRTU6Qil


Kommentera

