https://jlindberg.wordpress.com

Vill ha.

Posted in Prylar by jlindberg on 25 mars, 2011

Jag har egentligen ingen användning för den. Visst går det att hitta anledningar till att köpa den. Men Apple har verkligen lyckats. Jag måste ha en. Hur många av er har köpt en idag?

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daniel said, on 25 mars, 2011 at 07:21

    Satt uppe in natt (släpptes kl 2 på Applestore) och försökte förgäves få iväg en beställning på min vita 32GB WIFI, men som för så många andra fungerade inte betalsystemet, och jag fick med trötta steg gå till sängs ”tomhänt”
    Fick dock iväg en beställning i morse, med en beräknad leverans till slutet på April som känns lite surt, men vad gör man när man har ett jobb att sköta och inte har tid att stå i kö… =)

    • jlindberg said, on 25 mars, 2011 at 07:29

      Du kunde köpa den idag på tex Media markt 🙂
      Den fanns även hos elgiganten och Onoff… Varför beställa online? 🙂

  2. Oscar said, on 25 mars, 2011 at 11:16

    Pappa köpte en! 🙂

  3. Emma said, on 26 mars, 2011 at 03:44

    Vilket snyggt hem ni har, älskar hang it all hängarna i hallen:)

    • jlindberg said, on 26 mars, 2011 at 04:05

      Tack så jätte mycket!
      Det tar lång tid men det går framåt åtminstone 🙂

  4. Peter said, on 27 mars, 2011 at 11:15

    Hmm, jag väntar nog lite. Till det inte är sånt jäkla sug efter dem 🙂

    Det är samma för mig, jag har egentligen inte nån användning för den men känner att jag måste ha en… Nån dag men väntar man lite så blir den lite billigare och ifall det är nån bugg i den så hinner de fixa det 🙂

    • jlindberg said, on 29 mars, 2011 at 10:19

      Precis 🙂
      Ska känna på den nästa gång jag är på Media Markt, förhoppningsvis är den ful och tråkig 😉


Kommentera

