https://jlindberg.wordpress.com

Kaosartad lunch…

Posted in Barn by jlindberg on 27 mars, 2011

Såhär brukar det se ut när det är lunch hos oss. Total kaos överallt. Nu har dessutom Frank börjat äta mat så det är mat överallt. Skönt att han har börjat gilla mat, då kan vi börja leva lite normalt igen och Ulrika slipper amma varje timma.

Idag var tanken att vi skulle ha barnvakt från förmiddag till eftermiddag, så vi skulle gå och äta brunch inne i stan tillsammans. Men tyvärr så blev mormor sjuk och vi hade ingen barnvakt. Jag är fortfarande rätt sjuk så jag stannade hemma och Ulrika åkte iväg med barnen till sin syster. Vi hoppas att det blir brunch någon annan dag snart…

Hur står allt till mer er? Jag tycker att aktiviteten här har blivit ganska låg den sista tiden. Är det för mycket barnfoton och för lite prylar? 😉

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. johan andrén said, on 27 mars, 2011 at 02:35

    snarare för lite barnfoton & för mycket prylar 😉

  2. Caroline said, on 27 mars, 2011 at 05:43

    Så söta dem är! Hur gammal är Juni nu?

    • jlindberg said, on 27 mars, 2011 at 06:51

      Tack! Vi gjorde vårt bästa! 🙂
      Juni fyller 3 i augusti och Frank är 6 månader den 4e…

  3. Tina said, on 28 mars, 2011 at 07:29

    Snarare för mycket jobb och för lite tid 😦 Men jag blir alltid lika glad när jag väl har tid att sätta mig och det finns uppdateringar, bra jobbat 😀

  4. Elle said, on 28 mars, 2011 at 09:59

    Gillar den lilles retro Adidas-jacka!!! Hur mycket som helst! // Elle kviddevitt

    • jlindberg said, on 29 mars, 2011 at 10:17

      Visst är den fin! Går att köpa på SNS 🙂

  5. Malin said, on 28 mars, 2011 at 10:18

    nä, mer av allt vill vi ha!!! 😉 och eftersom världen ”revolves around me” så kan jag berätta att vi alla haft sjukt mycket jobb och varit sjukt mycket sjuka… Kram

    • jlindberg said, on 29 mars, 2011 at 10:18

      Jag vet, det är en galen vinter för de flesta… Alla är sjuka överallt… Nu verkar Frank ha problem med andningen igen också… sjukt segt! kram 🙂

  6. mini said, on 29 mars, 2011 at 08:28

    nelli sa hon älskar franks jacka! hon vill ha likadan, o va lika cool!


Kommentera

