https://jlindberg.wordpress.com

Musiktips!

Posted in Musik by jlindberg on 5 april, 2011

På grund av tidsbrist och stress så har jag inte haft tid att uppdatera. Denna gång gör jag det enkelt för mig och tipsar om två nya skivor som är riktigt bra. Första skivan är The Kills nya. Släpptes för några dagar sedan och finns på Spotify nu om ni vill lyssna. Riktigt bra poprock.

Andra skivan är nya Glasvegas. Ett efterlängtat album som jag misstänker inte lever upp till allas förväntningar. Detta är inte alls en skiva som den förra. Denna är lugnare, djupare och mörkare. Enligt mig riktigt bra! Men det tar ett tag att lyssna in sig, och när man väl har släppt att den inte låter som första skivan, först då tror jag man kan börja uppskatta den…

Kommentera

