https://jlindberg.wordpress.com

Applehysteri

Posted in Elektronik by jlindberg on 21 april, 2011

Det börjar väl bli ganska tröttsamt att läsa om Apple överallt misstänker jag, men jag bjuder på det ändå. Min syster är i New York så jag passade på att beställa en Apple tv. Den streamar allt man har på hårddisken till hemmabion vilket kan bli riktigt bra. Man kan dessutom jailbreaka den och då spelar den allt man har på hårddisken, inte bara det som ligger i Itunes. Jag kan återkomma med en recension om någon är intresserad?

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on 21 april, 2011 at 06:16

    Har du jailbreakat telefonen??? Jag gjorde det när jag fick den men återställde den för det var så svårt att veta vad som skulle uppdateras och jag inte ville att den skulle paja. Tips???

    • jlindberg said, on 21 april, 2011 at 07:24

      Nope jag har inte jailbreakat.. Finns väl ingen mening med det nu för tiden? Det segar väl bara ner telefonen vill jag minnas… Lika bra att köra den som den ska köras ju 🙂

  2. Daniel said, on 21 april, 2011 at 08:49

    Jag läser gärna din tankar om apple tv. Är själv lite sugen, dock funkar den nyinköpta ipad’en klockrent till tv’n med den nya hdmi-adaptern.

    • jlindberg said, on 22 april, 2011 at 08:24

      Jag tänkte köpa den nya ipaden, men den var slut och apple tvn känns smidigare.. Fördelen är ju att kunna jailbreaka den och köra XBMC på den..
      Vi får se, jag återkommer med info 🙂


Kommentera

