https://jlindberg.wordpress.com

Ännu en härlig varm sommardag!

Posted in Allmänt by jlindberg on 25 april, 2011

Idag vaknade vi som vanligt väldigt tidigt. Solen var nästan uppe och det var ljust i hela huset. Underbart måste jag erkänna. Inte att gå upp tidigt utan att det är ljust på morgonen. Hösten och vintern har varit otroligt lång i år..

Igår kom Josefin hem från New York! Hon och Joel hade varit där en vecka, och idag kom hon hit, vi hade alla saknat henne så det var jättekul att hon kom. Här kommer lite foton:

Vi fick massa presenter, en NYPD body till Frank, en I ♡ NY tröja till Juni och finkaffe till mig från Blue Bottle Coffe!

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline said, on 25 april, 2011 at 07:48

    Vad härligt att ni också haft underbart väder! 🙂 Och jösses vad Juni är söt (säger jag det ofta)

    • Jocke said, on 27 april, 2011 at 04:21

      Det är ju helt underbart! Sen att man dessutom fått lite fin bränna gör ju inte saken sämre 🙂

  2. Killmamman said, on 26 april, 2011 at 07:57

    vilka härliga souvenirer 🙂 jag längtar så tillbaka till new york, är typ 10 år sedan jag var där…

    • Jocke said, on 27 april, 2011 at 04:26

      Det är alltid lika kul när man får saker som folk tänkt till när de har köpt 🙂
      Kaffet ska bli väldigt spännande att smaka…

  3. Jenny said, on 26 april, 2011 at 10:34

    Ja men precis. Det var det. Mysigt ställe 🙂

    Jag hälsade Vetlanda så gott. Hade du en skön påsk?

  4. Niklas said, on 28 april, 2011 at 07:10

    Och en Apple-TV ser jag… 🙂


Kommentera

