https://jlindberg.wordpress.com

Semster och pappaledig!

Posted in Allmänt by jlindberg on 1 juli, 2011

Idag är min första semesterdag. Jag har semester till sista juli, då tar min föräldraledighet över och jag ska vara ledig från jobbet till den 9e januari. Det är så länge att jag inte ens kan föreställa mig hur länge det är.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline said, on 1 juli, 2011 at 09:26

    Låter härligt! Ha en trevlig semester och pappa-ledighet 🙂

    • jlindberg said, on 3 juli, 2011 at 07:07

      Tack så mycket! Det började bra med 30 grader värme. Hoppas att ni också får en bra sommar och att ni inte jobbar ihjäl er.


Kommentera

