https://jlindberg.wordpress.com

Fortsättningen

Posted in Allmänt, Barn by jlindberg on 28 september, 2011

Jag fyllde 30 den 26e juli. På morgonen fyllde vi vår lilla Audi A4 Avant (som kändes stor när jag beställde den) till max och åkte till Ystad där min mamma och Roland bor. De hade planerat dagen in i minsta detalj. Tyvärr fotade jag inte så mycket. Vi åkte till en väldigt mysig restaurang som hade fått Michelin utmärkelse 2 år i rad.

Lång väntan på maten så vi fick leka lite i väntan

Ulrika åt fisk som såg väldigt gott ut. Vi andra åt lite blandat. Juni fick riktigt fina älgfärsbiffar (har jag för mig) och åt tyvärr nästan inget alls. Det var nog den finaste mat hon fått någonsin, synd att hon inte förstod det bara 🙂

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Killmamman said, on 28 september, 2011 at 10:52

    grattis i efterskott! och vad mysigt med pappaledighet 🙂

    sv: heter samma på wordfeud: killmamman. kom an vettja! 🙂

    • jlindberg said, on 29 september, 2011 at 10:30

      Tack så mycket! Det är härligt att vara ledig. Har långt kvar också, tom 9e januari 🙂


Kommentera

