https://jlindberg.wordpress.com

Fredagsmiddag

Posted in Allmänt, Barn by jlindberg on 30 september, 2011

Idag lagade jag spaghetti carbonara till mig och barnen. Det blev succe, vi kryddade även till middagen med lite dans:

Lyckad middag! Vi hade skitkul, och alla gillade min mat. Succe!

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa o Anneli said, on 30 september, 2011 at 07:31

    Vad kul att få läsa din blogg igen, vi har verkligen saknat den!
    Hoppas du hinner lägga in mer snart så vi ser hur ni har det och allt som händer.
    Blir lite sugen på att köra bilspel igen när vi kommer upp

  2. Nevnarien said, on 1 oktober, 2011 at 05:26

    sv, 5d mark 2:an är min – hade bara mammas kamera (50d’n) när hon testade min 🙂 Men båda är grymma 🙂

    • jlindberg said, on 2 oktober, 2011 at 02:22

      Ok, tyckte bara det stod 5D, hur som helst, jag kan ta din så får du min 😉

  3. Patrik said, on 2 oktober, 2011 at 12:24

    Härligt!

    • jlindberg said, on 2 oktober, 2011 at 02:23

      Det blev en lyckad middag helt klart. Bäst att göra det lätt för mig.


Kommentera

