https://jlindberg.wordpress.com

Träffa en vän sedan många år tillbaka.

Posted in Film by jlindberg on 3 oktober, 2011

Jag skäms. Såhär såg det ut för några sekunder sedan på mitt matbord, några minuter innan låg det även 3st rostade mackor med jordgubbssylt. Nu ska jag ta tag i detta och försöka leva ett sundare liv. Pappaledigheten har gjort mig slapp och fikasugen….

Idag är min kompis Emilia uppe i Stockholm. Vi är barndomskompisar och har känt varandra sedan 6e klass. Hon bor nu i Malmö men har släkt här uppe, så hon har varit här i helgen. Ulrika är ledig på måndagar så jag får ”fritt” några timmar så det blir finlunch idag och massa prat om vad som hänt sedan sist.

Idag (eller igår beroende på hur man ser det) så är det äntligen 2 efterlängtade premiärer för oss:

Äntligen!!!

Ett bra substitut nu när Entourage är slut.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa said, on 3 oktober, 2011 at 07:04

    Så kul att du och Emilia träffas emellanåt, ni har ju varit kompisar länge.
    Nog dax att börja äta lite sundare under pappaledigheten…


Kommentera

