https://jlindberg.wordpress.com

Nya Martin Logan högtalare

Posted in Elektronik, Musik, Prylar, Uncategorized by jlindberg on 6 oktober, 2011

Martin Logan har precis lanserat en ny högtalare som de namngett Montis. Denna har avancerad DSP teknik i sig vilket kan vara att föredra. De ser riktigt lovande ut, men jag ska inte lyssna på dom. Jag vet hur det kommer bli, dessa hoppar jag. Jag ska nog inte ens titta på dom i butik.

Ska jag uppgradera från mina nuvarande så gör jag det all-in, och inte halvdant. Nästa steg blir dessa:

Men då måste jag först köpa ett nytt hus, så det lär dröja 🙂

Kommentera

