https://jlindberg.wordpress.com

Underbart att bo i hus!

Posted in Allmänt by jlindberg on 6 oktober, 2011

Idag när jag vaknade och drog upp mörkläggningsgardinen och persiennerna så fick jag njuta en stund av denna vackra syn. Vi bor i Stockholm men vi har en underbar trädgård med 5brådjur som brukar komma och hälsa på. Det är riktigt lyxigt! Man måste stanna upp och njuta och inse vad man har ibland. Man ska inte fokusera på vad man inte har! En dag så står vi där utan någonting.

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helén said, on 6 oktober, 2011 at 04:03

    Viktigt att stnna upp ibland, njut!

  2. Killmamman said, on 6 oktober, 2011 at 10:11

    vi har några rådjur som knallar omkring i vårt radhusområde också. de är helt blasé och folkvana, så man brukar kunna komma ganska nära de vackra djuren 🙂

    • jlindberg said, on 7 oktober, 2011 at 10:29

      De är så fina och jag gillar att ha dom i trädgården. Visst äter de upp blommor men jag tycker det är ok 🙂

  3. Anna Hovskägg said, on 7 oktober, 2011 at 10:21

    Hej!
    Mitt första besök här 🙂
    Jag trodde först att det var en sån där trädgårdsprydnad, det där rådjuret…
    Jag har tre halvsystrar som bor i Sthlm, som alla pratar om trädgårdsrådjur som mumsar upp deras tulpaner. Runt vårt hus har vi älgar, renar & ibland rådjur.
    Vilken mysig trädgård ni har!

    • jlindberg said, on 7 oktober, 2011 at 10:30

      Hallå!
      Vi har ju faktiskt en krokodil som staty precis vid rådjuret.
      Visst käkar de i trädgården, men det är helt ok 🙂

      Tack! Vi ska ta tag i trädgården på riktigt i vår, nu ska vi dränera huset så det måste göras först.

  4. Emelie Persson-Lindqvist said, on 7 oktober, 2011 at 11:43

    Bra sagt. Jag stannar upp och drar in kaffedoften….

  5. Josefin said, on 7 oktober, 2011 at 06:27

    Åh vad mysigt!


Kommentera

