https://jlindberg.wordpress.com

Vilken kyla! +7°

Posted in Mode by jlindberg on 7 oktober, 2011

Idag när vi skulle till dagis så var det 7 grader enligt min Iphone. Det var sjukt kallt! Jag frös något fruktansvärt när vi kom fram. Jag fryser rätt mycket när det är kallt. Jag kan sitta med helställ på mig inne på kontoret på jobbet, med skjorta, kavaj och byxor över. Utan att frysa. Och det är inomhus!

Så jag hittade lite basic plagg på H&M som jag klickade hem precis:

Jag tänker inte frysa i vinter! Om det innebär att jag behöver ha min dunjacka i oktober, så får det bli så 🙂

Kommentera

