https://jlindberg.wordpress.com

Filmhelg

Posted in Film by jlindberg on 27 oktober, 2011

Jag erkänner. Jag skäms nästan lite för att visa vilka filmer jag har tänkt kolla på den närmsta tiden. Jag kan ursäkta mig själv med att säga att jag kollar på Transformers pga ljud och bildkvaliten, men de andra 2 kollar jag helt enkelt på för att Marvel filmer är rätt roliga och underhållande. Bättre att se dessa än att försöka uppskatta en långsam tråkig indiefilm som fått höga betyg pga sina orginalitet 🙂

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny said, on 27 oktober, 2011 at 01:17

    Skäms? Marvel-filmer är otroligt underhållande – framförallt X-men 🙂
    Ståltråd i flätorna it is. Får leta reda på en stark som håller hela kvällen.

  2. Pappa o Anneli said, on 27 oktober, 2011 at 09:42

    Ljud och bildkvalité är alltid kul att testa! Framförallt häftiga ljudeffekter är härligt.


Kommentera

