https://jlindberg.wordpress.com

Äntligen hittade jag!

Posted in Hus by jlindberg on 10 november, 2011

Nu har jag tillbringat några dagar med att tänka och fundera hur entren kan se ut. Jag har även googlat massor på trädäck, altan osv utan resultat. Men idag snubblade jag över ett galleri på Styleroom: http://www.styleroom.se/album/27158

Nu kommer vårt vara helt rakt i hörnen, men liknande detta vore nog riktigt fint:

Hos oss skulle man ju komma rakt på trappen och så skulle brädorna ligga framåt längst huset. För att sedan gå ner till baksidan. Staketet skulle man kunna ha mot grannarna mitt emot, och sätta upp större krukor med blommor och sådant i vid trappen så det ser inbjudande ut. Staket vid trappen är inget som känns bra, det skulle bli alldeles för motbjudande. Vad tror ni? Kan detta vara något att ha här:

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. AprillAprill Johanna said, on 10 november, 2011 at 10:05

    Det ser jättefint ut. Härligt med altan, den kan inte bli för stor. Jag mobbade min man att han byggde en dansbana men nu är jag väldigt tacksam över hur bra det blev!

    • jlindberg said, on 11 november, 2011 at 09:57

      Jag vet att det kommer bli bra. Detta är ju vår entre, men vi har morgonsol där så vi kan använda det som altan också 🙂
      På baksidan där vår riktigt altan är så kommer vi att dubbla den så fort vi kan, förhoppningsvis till våren.


Kommentera

