https://jlindberg.wordpress.com

Vad hände? Gran Turismo 5!

Posted in Playstation 3 by jlindberg on 3 januari, 2012

Min nya Nissan GT-R 2012 Black edition – Tok-tunad.

Idag fick jag tid för mig själv. Ulrika åkte med Frank och Juni till Junis kompis Elisa. De åkte dit klockan 16, och skulle stanna några timmar.

Jag har den senaste tiden spelat ganska mycket bilspel på min Playstation, jag har ju ett ”playseat” med ratt och pedaler som jag inte använt speciellt mycket. Men de senaste veckorna så har jag spelat mer än någonsin. Idag satt jag från 16-21:30 utan att knappt tänka på det, det har inte hänt sedan jag spelade när jag var liten, men då var det inte så hi-tech som det är nu, då spelade man på en Sega 8-bitars. Nu gäller det bara att bli bättre så man slipper skämmas när jag spelar online. Någon av er som spelar GT5 som jag kan lägga till?

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa said, on 4 januari, 2012 at 09:06

    Vilken snäll fru du har som ger dig så mycket egentid.
    Att du orkar köra så länge, måste vara svettigt värre, men säkert kul.
    När ska du åka till Nürburgring och åka på riktigt?? Så som jag gjort, he-he!


Kommentera

