https://jlindberg.wordpress.com

Färgklick – Ny trasmatta

Posted in Hus, Inredning by jlindberg on 8 januari, 2012

Igår kom min mamma på besök. Hon stannar och hjälper till med Frank till han börjar på förskolan den 19e januari. Idag åkte vi iväg till Skärholmen centrum för att shoppa lite. Det var första gången jag var iväg utan barn på väldigt länge. Kläder har jag inte köpt sedan jag blev pappaledig i somras, så det var på tiden. Jag hittade massor! Så det känns bra.

Jag blev inspirerad av en läsares otroligt fina hem ( http://designinsight.se/ ) och köpte idag trasmattan som ni ser på bilden ovan. En färgklick var precis vad som behövdes i vårt kök som är väldigt monokromt för tillfället.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa said, on 8 januari, 2012 at 10:00

    Hoppsan, en färgklick mitt i allt det vita, jag blir lite småchockad!

    • jlindberg said, on 8 januari, 2012 at 10:05

      Japp, det har hela tiden varit målet, men som du vet så har det ju kommit upp lite saker emellan 🙂

  2. jim abrahamsson said, on 24 januari, 2012 at 12:52

    Tjena!

    Vart har du köpt mattan?

  3. Karin said, on 15 februari, 2012 at 01:57

    Vilket fint kök!


Kommentera

