https://jlindberg.wordpress.com

Yes! Äntligen fick jag tag på biljetter!

Posted in Musik by jlindberg on 13 januari, 2012

Jag har varit ganska bitter sedan i somras då jag glömde telefonen hemma som låg och ringde då jag hade lagt in en påminnelse i den att jag skulle gå online och köpa Rammstein biljetter till mig, min pappa och Anneli. Biljetterna tog ju slut på några minuter så när jag väl kom in 09:15 så var hela Globen slutsåld.

Men igår släppte Livenation ett fåtal extra ståplatser till konserten så jag satt redo och fick tag på 3st biljetter! Till ordinarie pris, ca 650:- jämfört med Blockets svartbörshandlare som tar upp till 2500:- för en ståplats-biljett.

Jag har sett dom 2 gånger innan varav en gång i Globen och det var den tyngsta och coolaste scenshowen jag någonsin sett. Hela Globen var i lågor och sprängdes. Scenen byttes ut två gånger under konserten och playlisten var riktigt grym. Så det ska bli kul att se dom igen, nu har de inte släppt någon ny skiva så det blir bara gamla klassiker från 1995 och fram till idag. Kul!

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Killmamman said, on 13 januari, 2012 at 09:45

    kul!! har son sagt sett dem en gång på roskilde och det var galet 🙂

    • Joakim said, on 13 januari, 2012 at 10:54

      Jag såg dom på Hultsfred 97-99 någon gång, då var de ok, men när jag såg dom ensamma i Globen med deras show då var det helt galet 🙂

  2. Anneli said, on 13 januari, 2012 at 05:14

    Yes!! Bra jobbat!
    Det var en perfekt födelsedagspresent, ska bli sååå häftigt!
    Tack för kortet förresten 🙂


Kommentera

