https://jlindberg.wordpress.com

Jobba jobba jobba

Posted in Allmänt by jlindberg on 17 januari, 2012

Då är man inne i det igen, ställa klockan, gå upp fast man vill ligga och dra sig, stressa iväg på morgonen, sitta i köer, jobba hela dagen, få ont i ryggen för jag sitter för länge vid datorn, migrän osv osv.

Nu ska jag inte klaga, det är väldigt mycket att göra när man kommer tillbaka efter 6 månaders ledighet, det är skönt att det finns att göra. Och när jag får till strukturen i arbetet så kommer det att flyta på bättre. Så snart blir det bra igen som tur är.

Det har dock tagit ganska mycket energi från mig. Sen har min mamma varit här sedan förra helgen och hjälpt till med barnen. Så det har verkligen varit fullt upp den senaste tiden.

Imorgon börjar Frank på dagis! Tänk så fort tiden går. Ulrika tar inskolningen denna gång, jag har gjort de två andra gångerna så det blir kul för henne att vara med en gång. Nu blir det dags att sova för mig. Så vi ses snart igen.

 

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. pappa said, on 21 januari, 2012 at 10:18

    Osis med Franks olycka, och nu också magsjuka.
    Hoppas ni får normala veckor framöver utan struligheter, så tillvaron blir normal för er!

  2. Emelie said, on 21 januari, 2012 at 01:11

    Hur går det för Frank på dagis? Förutom spyan som jag hört ryktas om…

    Synd att vi inte ses på kalaset idag.

    • jlindberg said, on 21 januari, 2012 at 10:00

      Det går ok, vi får se hur det blir nu med magsjukan nu, antagligen kan han ju inte gå på måndag.
      Verkligen synd att vi missade kalaset! Vi ville verkligen gå.


Kommentera

